Stații de încărcare electrice

    În contextul dezastrelor ecologice, al schimbărilor climatice și al altor situații similare, companiile trebuie să promoveze sustenabilitatea pe agendele lor. De fapt, se așteaptă ca acestea să adancească principiile eco-sustenabilitații ecologice in filosofiile și principiile lor directoare. O modalitate promițătoare de a ține seama de aceste cerințe noi de afaceri este reducerea sau impiedicarea eficientă a emisiilor de dioxid de carbon, oxizi de azot si particule. Acesta este un traseu pe care Light Smart a pornit de ceva timp prin parteneriate cu furnizori care vin cu inovații ecologice in domeniul electromobilitații și al iluminatului cu LED.

    În ultimii ani majoritatea producătorilor de mașini electrice au facut investiții masive in creșterea competitivitații automobilelor electrice. Vanzările de vehicule plug-in in Uniunea Europeana au depășit in septembrie 2022 pentru prima dată in istorie numărul inmatriculărilor de vehicule noi pe motorină. Dezvoltarea tehnologiei masinilor electrice și creșterea exponențială a numărului de utilizatori necesită și o infrastructură corespunzătoare. Din toamna anului 2017 există o nouă metodă de testare pentru mașinile electrice care sunt înmatriculate în UE. Standardele de testare WLTP (WorldWide Harmonized Light Vehicles Test procedures) sunt mai realiste și mai fiabile decât standardele NEDC (New European Driving Cycle) valabile anterior. Sarcina principală a noilor standarde de testare este caracterizată de o mai bună aliniere a estimărilor de laborator privind consumul de combustibil și emisii de CO2 cu măsurători pe drum. Indiferent de temperatura exterioară, viteza de deplasare, încălzirea sau climatizarea spațiilor interioare, multe mașini electrice ating deja o autonomie de peste 300 km. Odată cu subvențiile cu care guvernele țărilor europene încearcă să orienteze populația spre utilizarea mașinilor electrice, acestea devin din ce în ce mai atractive pentru o gamă mai largă de clienți.

    Curentul alternativ (c.a.) din rețeaua electrică este transformat în curent continuu (c.c.), care este adecvat pentru încărcarea bateriilor la o tensiune ce corespunde specificațiilor bateriei instalate pe vehicul. Acest proces este gestionat de sistemul de management al bateriei (BMS). Electricitatea este furnizată mașinii electrice prin prize speciale și cabluri de încărcare care sunt folosite pentru a transfera atât date cât și energie electrică. Statisticile si experiența anterioară a arătat că de obicei încărcăm mașina electrică preponderent acasă și la serviciu, care pentru necesarul mediu zilnic de 34 km acoperă destul de bine nevoile majorității populației. Cu stațiile de încărcare rapidă de c.c. , în care convertorul și încărcătorul sunt încorporate în stația de încărcare, vehiculele electrice pot fi folosite și pentru călătorii pe distanțe lungi: reîncărcarea rapidă de până la 80% este posibilă în mai puțin de 30 de minute.

    În Romania, metodele de încărcare a vehiculelor electrice și echipamentele externe ale stațiilor de alimentare cu energie electrică sunt specificate de standardul SR EN61851. Există patru metode de încărcare, care depind de echipamentul extern de încărcare și influențează implicit viteza de încărcare.

  • Prima metodă presupune încărcarea la priza Shuko, unde sistemul de monitorizare a bateriei și încărcătorul sunt amplasate în vehicul și nu există nicio comunicare între vehicul și priza de la stația de încărcare.
  • A doua modalitate este o îmbunătățire a primei metode care folosește suplimentar un dispozitiv de control în cablul de alimentare. Acest cablu face parte din echipamentul vehiculului, iar încărcătorul este amplasat în vehicul. 
  • A treia modalitate presupune încărcarea cu curent alternativ printr-o priză de Tip 2 de pe încărcător, cu un cablu special către vehicul. Există o comunicare între stația de încărcare și vehicul, încărcătorul este amplasat în vehicul. 
  • A patra metodă presupune încărcarea în curent continuu, unde există comunicare între vehicul și stația de încărcare unde se află încărcătorul. Încărcarea este rapidă deoarece are loc cu o putere mai mare.

Conexiunea standard a vehiculului poate fi CHAdeMO (CHARge de MOve) sau CCS (Combined Charging System). Este bine de menționat sfatul specialiștilor care ne spun ca este de preferat să încărcați bateria autovehiculului folosind curenți de încărcare mai mici deoarece curenții de încărcare mai mari pot scurta durata de viață a bateriei. Dacă timpul este o problemă este mai bine să încărcați bateria doar atât cât este necesar pentru a ajunge la destinație."



-6%
Statie de incarcare pentru masini electrice Schrack i-CHARGE CION 11-22kW Tip2 RCMU IP54 IK10 Statie de incarcare pentru masini electrice Schrack i-CHARGE CION 11-22kW Tip2 RCMU IP54 IK10

Schrack

4.192,51 Lei 4.460,12 Lei Fără TVA: 3.523,12 Lei

Statie de incarcare pentru masini electrice Schrack i-CHARGE CION 11-22kW Tip2 RCMU IP54 IK10

Statiile de incarcare din seria i-CHARGE CION dezvoltate de Schrack Technik sunt gandite pentru a va facilita accesul la o mobilitate eco-friendly. Se ofera astfel solutiile potriv..

-12%
Statie de incarcare pentru masini electrice Schrack i-CHARGE CION 11kW Tip2 cablu, RCMU IP54 IK10 Statie de incarcare pentru masini electrice Schrack i-CHARGE CION 11kW Tip2 cablu, RCMU IP54 IK10

Schrack

4.507,15 Lei 5.121,76 Lei Fără TVA: 3.787,52 Lei

Statie de incarcare pentru masini electrice Schrack i-CHARGE CION 11kW Tip2 cablu, RCMU IP54 IK10

Statiile de incarcare din seria i-CHARGE CION dezvoltate de Schrack Technik sunt gandite pentru a va facilita accesul la o mobilitate eco-friendly. Se ofera astfel solutiile potriv..

-12%
Statie de incarcare pentru masini electrice Schrack i-CHARGE CION 11kW Tip2 cablu, RFID local, RCMU IP54 IK10 Statie de incarcare pentru masini electrice Schrack i-CHARGE CION 11kW Tip2 cablu, RFID local, RCMU IP54 IK10

Schrack

4.507,15 Lei 5.121,76 Lei Fără TVA: 3.787,52 Lei

Statie de incarcare pentru masini electrice Schrack i-CHARGE CION 11kW Tip2 cablu, RFID local, RCMU IP54 IK10

Statiile de incarcare din seria i-CHARGE CION dezvoltate de Schrack Technik sunt gandite pentru a va facilita accesul la o mobilitate eco-friendly. Se ofera astfel solutiile potriv..

-5%
Statie de incarcare pentru masini electrice Schrack i-CHARGE CION 22kW Tip2 cablu, RCMU IP54 IK10 Statie de incarcare pentru masini electrice Schrack i-CHARGE CION 22kW Tip2 cablu, RCMU IP54 IK10

Schrack

4.119,54 Lei 4.336,36 Lei Fără TVA: 3.461,80 Lei

Statie de incarcare pentru masini electrice Schrack i-CHARGE CION 22kW Tip2 cablu, RCMU IP54 IK10

Statiile de incarcare din seria i-CHARGE CION dezvoltate de Schrack Technik sunt gandite pentru a va facilita accesul la o mobilitate eco-friendly. Se ofera astfel solutiile potriv..

-3%
Statie de incarcare pentru masini electrice Schrack i-CHARGE CION Home 11kW Tip2 cablu, offline Statie de incarcare pentru masini electrice Schrack i-CHARGE CION Home 11kW Tip2 cablu, offline

Schrack

3.701,84 Lei 3.816,33 Lei Fără TVA: 3.110,79 Lei

Statie de incarcare pentru masini electrice Schrack i-CHARGE CION Home 11kW Tip2 cablu, offline

Statiile de incarcare din seria i-CHARGE CION dezvoltate de Schrack Technik sunt gandite pentru a va facilita accesul la o mobilitate eco-friendly. Se ofera astfel solutiile potriv..

-4%
Statie de incarcare pentru masini electrice Schrack i-CHARGE CION Home 22kW Tip2 cablu, offline Statie de incarcare pentru masini electrice Schrack i-CHARGE CION Home 22kW Tip2 cablu, offline

Schrack

4.113,78 Lei 4.285,19 Lei Fără TVA: 3.456,96 Lei

Statie de incarcare pentru masini electrice Schrack i-CHARGE CION Home 22kW Tip2 cablu, offline

Statiile de incarcare din seria i-CHARGE CION dezvoltate de Schrack Technik sunt gandite pentru a va facilita accesul la o mobilitate eco-friendly. Se ofera astfel solutiile potriv..

-4%
Statie de incarcare pentru masini electrice Schrack i-CHARGE CION Home 22kW Tip2 priza, offline Statie de incarcare pentru masini electrice Schrack i-CHARGE CION Home 22kW Tip2 priza, offline

Schrack

4.130,92 Lei 4.303,04 Lei Fără TVA: 3.471,36 Lei

Statie de incarcare pentru masini electrice Schrack i-CHARGE CION Home 22kW Tip2 priza, offline

Statiile de incarcare din seria i-CHARGE CION dezvoltate de Schrack Technik sunt gandite pentru a va facilita accesul la o mobilitate eco-friendly. Se ofera astfel solutiile potriv..

-5%
Statie de incarcare pentru masini electrice Schrack i-CHARGE CION Semipublic 22kW priza Tip2 RFID local, RCMU IP54 IK10 Statie de incarcare pentru masini electrice Schrack i-CHARGE CION Semipublic 22kW priza Tip2 RFID local, RCMU IP54 IK10

Schrack

4.947,07 Lei 5.207,44 Lei Fără TVA: 4.157,20 Lei

Statie de incarcare pentru masini electrice Schrack i-CHARGE CION Semipublic 22kW priza Tip2 RFID local, RCMU IP54 IK10

Unitate integrata de monitorizare a curentului diferential de 6mA, autentificare cu carduri RFID (inclusiv un card master si doua carduri de incarcare).Statiile de incarcare din se..

-9%
Statie de incarcare pentru masini electrice Schrack i-CHARGE CION Semipublic 22kW T2 Tip2 cablu, RFID local, RCMU IP54 IK10 Statie de incarcare pentru masini electrice Schrack i-CHARGE CION Semipublic 22kW T2 Tip2 cablu, RFID local, RCMU IP54 IK10

Schrack

4.704,12 Lei 5.169,36 Lei Fără TVA: 3.953,04 Lei

Statie de incarcare pentru masini electrice Schrack i-CHARGE CION Semipublic 22kW T2 Tip2 cablu, RFID local, RCMU IP54 IK10

Unitate integrata de monitorizare a curentului diferential de 6mA, autentificare cu carduri RFID (inclusiv un card master si doua carduri de incarcare).Statiile de incarcare din se..

Afişare 1 - 9 din 9 (1 pagini)