Daca produsele sunt pe stoc, conform legii, livrarea se va face in maxim 30 de zile de la primirea comenzii. Fara a ne obliga contractual, incercam sa initiem livrarea in 1-3 zile lucratoare.

Continutul site-ului (texte, descrieri ale produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) a fost alcatuit in stransa colaborare cu furnizorii produselor prezentate. Din acest motiv, S.C. LIGHT SMART CONSULTING SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate in magazinul nostru, acestea fiind identice cu cele puse la dispozitia noastra de catre furnizorii fiecarei marci. De asemenea imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele efectiv livrate pot diferi de imagini in orice mod (culoare, accesorii, aspect etc.) . www.lightsmart.ro nu poate garanta disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate. 


S.C. LIGHT SMART CONSULTING SRL isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta a furnizorului, furnizorul a schimbat pretul sau orice alt motiv care ar influenta comanda, livrarea sau relatia cu partenerii. S.C. LIGHT SMART CONSULTING SRL nu se obliga sa motiveze neonorarea comenzilor.


Plata la Livrare ( Ramburs )

Puteti plati cumparaturile in numerar in momentul in care acestea vor fi aduse la destinatie de catre firma de curierat (ramburs) sau in momentul ridicarii de la sediul nostru de catre dumneavoastra doar in cazul persoanelor juridice. 

Plata cu cardul

Puteti achita contravaloarea produselor direct cu cardul dvs. prin intermediul serviciului de plati online mobilPay Netopia.

Plata cu OP

Prin aceasta modalitate puteti plati prin ordin de plata bancar direct in contul nostru in baza unei facturi proforme. Marfa va fi livrata/comandata imediat dupa intrarea banilor in cont.


Politici de returnare

Site-ul functioneaza conform prevederilor legale ale Statului Roman. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa renunte la un Serviciu sau sa returneze un Bun, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare.

Conform OG nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la:

Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara urme de utilizare, uzura, zgarieturi etc.). Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii acestora.

Nu se accepta retur produsele aduse pe comanda din Stoc Furnizor.


Garantie

Produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantia obisnuita a fiecarei marci in parte. Astfel fiecare produs va fi insotit de bonul fiscal sau factura.


​​Bunuri deteriorate

​​Comerciantul răspunde de eventuala deteriorare a bunurilor de la expediere până în momentul în care le primiți.

Prin urmare, dacă în momentul în care primiți produsul se dovedește că acesta este defect, nu corespunde descrierii sau nu funcționează corespunzător, aveți dreptul de a solicita repararea sau înlocuirea sa ori, dacă acestea nu sunt posibile, o reducere de preț ori rambursarea costurilor.

Nu uitați că aveți întotdeauna dreptul la o garanție gratuită de minimum 2 ani, indiferent dacă ați cumpărat produsul dintr-un magazin sau prin alte mijloace (de ex., online, după catalog sau prin telefon)

În baza legislației UE, dacă produsele pe care le-ați cumpărat se dovedesc a fi defectuoase sau nu arată conform descrierii, comerciantul trebuie să le repare, să le înlocuiască, să le reducă prețul sau să vă dea banii înapoi.

Dacă ați cumpărat un produs sau un serviciu online aveți dreptul de a anula și returna comanda în termen de 14 zile, indiferent de motiv și fără nicio justificare.


​Livrare neefectuată

​​​​Dacă nu primiți produsele în termen de 30 de zile sau în perioada convenită, contactați comerciantul și, dacă este posibil, extindeți termenul de livrare până la o dată rezonabilă. De exemplu, dacă vânzătorul v-a informat că livrarea este amânată cu o săptămână din cauza unor probleme cu furnizorii, luați în calcul posibilitatea de a-i acorda o săptămână suplimentară.

Dacă vânzătorul nu respectă nici noul termen de livrare, aveți dreptul să reziliați contractul și să vă primiți banii înapoi cât mai curând posibil. Nu trebuie să îi acordați comerciantului o prelungire dacă acesta refuză să livreze sau dacă perioada de livrare este esențială și l-ați informat pe comerciant în acest sens (de ex., în cazul produselor comandate pentru un eveniment specific).


Taxe 

Pretul final platit de client este format din pretul produsului si cheltuielile de expeditie si/sau incasare aferente. Compania noastra nu percepe nici o taxa suplimentara clientului la cumpararea produsului. Pentru localitatile aflate in afara ariei de acoperire, firmele de curierat vor percepe o taxa suplimentara de 20 Ron.